Hulp & Contact
Bezorgen & afhalen
Wij doen ons uiterste best om het verzendproces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
De bestellingen worden verzonden met Myparcel/DHL en hieronder kunt u de voorwaarden waar onze bestellingen aan voldoen vinden
- Uw bestelling wordt binnen 1-3 dagen bij u of uw aangegeven locatie bezorgd door PostNL.
- U betaalt per bestelling eenmalig verzendkosten, ongeacht het aantal bestelde artikelen.
- De meeste artikelen hebben wij op voorraad en worden direct verstuurd.
Prijs per 17-08-2022 | Verzendkosten Standaard pakket | Verwachte levertijd via pakketpost* |
Nederland | € 7.75 (onder €80.00) gratis (boven €80,00) | 1-2 dag* (maandag t/m zaterdag) |
België | € 11.50 | 2-5 dag* (maandag t/m zaterdag) |
Duitsland | € 11.50 | 2-5 dag* (maandag t/m zaterdag) |
Italië | € 19.50 | 2-5 dag* (maandag t/m zaterdag) |
Frankrijk | € 17.50 | 2-5 dag* (maandag t/m zaterdag) |
Ierland | € 19.50 | 2-5 dag* (maandag t/m zaterdag) |
* Dit zijn de normale levertijden. Hiervan kan worden afgeweken bij feestdagen en bij slechte weersomstandigheden. We adviseren je om in de decembermaand op tijd je bestelling te plaatsen.
Voor vervoerders is dit een drukke maand. Het kan dan voorkomen dat de bezorgtijden langer zijn dan normaal. Wij hebben hier geen invloed op.
Bezorgen
Levering aan huis, Wij kunnen, van maandag tot zaterdag, in een straal van 15 km (winkel naar afleveradres) bestellingen bij u aan huis leveren. Wij vragen hier een vergoeding voor
onder €80.00 € 7.75
boven €80,00 gratis
Schoenen die voor 17:00 uur besteld zijn worden tussen 18:00 uur en 20:uur geleverd. Indien dit niet mogelijk is krijgt u van ons bericht.
Afhalen
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel in Nieuwegein. Indien u tijdens het bestellen voor de optie afhalen kiest zullen er geen extra verzendkosten in rekening gebracht worden.
U kunt afhalen tijdens onze openingstijden:
Raadstede 57 Cityplaza
3431 HA Nieuwegein
Stadscentrum
RUILEN & RETOUREN
Bij Koster schoenmode kun je tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren.
- Je kunt jouw online aankoop gratis binnen de termijn retourneren bij on in de winkel in Nieuwegein.
- Kiest u om het product te versturen naar Koster schoenmode, je dient in dat geval het pakket zelf te frankeren.
De schoenen mag je natuurlijk passen. Stuur je ze retour let dan op dat de geretourneerde schoenen ongebruikt en onbeschadigd zijn. De verpakking dient in een zo oorspronkelijk mogelijke staat te zijn. Tevens moet je in het bezit zijn van het aankoopbewijs, kopiebon of duidelijk bankafschrift en een ingevuld retourformulier.
Bij de retourzending ligt het risico van eventueel tijdens het transport ontstane schade of het verdwijnen van de retourzending bij de klant. We raden aan om het verzendbewijs per e-mail altijd goed te bewaren om aan te tonen dat je pakket is geretourneerd in geval je pakket zoek raakt.
Hoe ruil of retourneer ik mijn bestelling in de winkel?
Je kunt je bestelling kosteloos retourneren in Onze winkel in Nieuwegein.
Zorg dat je alle items in de originele verpakking bij je hebt die je wilt retourneren gezamenlijk met het retourformulier. Het is bij het retour brengen van jouw online bestelling niet mogelijk direct je terugbetaling te ontvangen. Uw betaling wordt terug geboekt op de wijze van betaling
Hoe ruil mijn bestelling?
Ruilen van online aankopen mogelijk in overleg met Koster schoenmode.
Verkeerde maat of artikel besteld? Neem met ons contact op 030-6035068 of 0621895688 mailen kan ook info@kosterschoenmode.nl
Hoe retourneer ik mijn bestelling in Nederland en het buitenland?
- Het retourneren van jouw bestelling is het gemakkelijkste via het retourformulier dat u hier kunt downloaden, i.v.m. milieu besparing sturen wij dit formulier niet mee.
- Volg de stappen op dit formulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
- Pak je retourzending Goed in
- Knip de strook af van het retourformulier waar het adres opstaat
- Lever uw pakket aan bij uw verzender naar keuze. Kosten van retour komen voor uw eigen rekening. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van het tarief dat de verzender hiervoor hanteert.
Gebruik onderstaand retouradres:
Koster schoenmode
Raadstede 57
3431 HA Nieuwegein
Retourformulier / herroepingsformulier
Terugbetaling ?
Wanneer de retourzending in goede orde is ontvangen zullen wij deze beoordelen en verwerken. Als je de bestelling of een gedeelte hiervan wilt retourneren dan zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten (uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping).
KLACHTEN & GARANTIE
WINKEL
Heb je een klacht over een artikel dat je in de winkel bij Koster Schoenmode hebt gekocht? In dat geval raden wij je aan om met het artikel en kassabon naar onze winkel te gaan. Ter plekke kan een van onze medewerkers direct jouw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken. Wij doen ons best om jou op een zo goed mogelijke manier te helpen. Mocht je toch het gevoel hebben dat je niet goed geholpen bent in onze winkel dan horen wij dat graag en verzoeken we je om contact op te nemen via 030 – 603 50 68 of per mail via info@kosterschoenmode.nl
WEBSHOP
Heb je jouw schoenen via onze webshop besteld? Ook dan ben je natuurlijk van harte welkom in onze winkel, waar een medewerker direct de klacht kan beoordelen. Neem hiervoor de bestelling en de factuur mee.
CONTACT
Liever contact met de webshop over een klacht? Stuur een e-mail naar onze klantenservice (webshop@kosterschoenmode.nl). Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. Je ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van een van onze medewerkers per e-mail of per telefoon.
Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt jouw klacht per mail (webshop@kosterschoenmode.nl) of telefonisch indienen via 030 – 603 50 68, op werkdagen binnen onze openingstijden. Je klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld.
GARANTIE
Ondanks dat onze leveranciers onze schoenen met de grootst mogelijke zorg produceren kan een schoen altijd kapot gaan. Mocht dat gebeuren dan snappen wij dat dat erg vervelend is en bieden we je graag een goede oplossing. We hanteren hierbij de volgende spelregels:
- Wij bieden tot uiterlijk 12 maanden na aankoopdatum garantie op jouw aankopen.
- Mochten jouw schoenen binnen deze periode kapot gaan dan kijken we in overleg met een schoenmaker of ze nog te repareren zijn, het is immers zonde om goede schoenen weg te gooien!
- Mocht de schoenmaker het niet lukken de schoenen te repareren, dan ontvang jij jouw volledige aankoopbedrag terug of krijg je een vervangend paar.
- Let wel op want bovenstaande geldt alleen voor productiefouten of mankementen. Gebruikelijke slijtage of slijtage/mankementen door verkeerd gebruik komen hier niet voor in aanmerking.
Service aan huis of op locatie
Wij ontvangen u graag in onze winkel, soms lukt dit niet wij bieden u de mogelijkheid voor service aan huis of op locatie. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet altijd lukt om onze winkel te bezoeken. In dit geval kunt u gebruik maken van onze speciale service aan huis of op locatie.
Eén van onze medewerkers zal u op afspraak bezoeken met een aanbod dat u past. Wij bieden deze service in een straal van 15 kilometer rond Nieuwegein.
Als u van deze service gebruik wilt maken kunt u Harry Koster bellen 06-21895688 om een afspraak te maken voor een bezoek aan huis of op locatie.
HOE WERKT HET
Optie 1: Bestellen via de website
U maakt vooraf op onze site een keuze van de modellen die u graag aan huis wenst te passen. U kunt een bestelling maken en deze meteen afrekenen of kunt uw wensen aangeven bij het veld opmerkingen. U besteld en betaald direct via deze site en kiest voor de verzendmethode “Bezorgen 15 km rond Nieuwegein”.
Optie 2: U bespreekt het liever met ons voordat wij bij u komen
U neemt telefonisch contact met ons op om persoonlijk de wensen te bespreken en een afspraak te maken via nummer 030-6035068 of rechtstreeks met Harry Koster bereikbaar op telefoonnummer/whatsapp 06-21895688 of via info@kosterschoenmode.nl
Wij willen u verzoeken om op tijd aanwezig te zijn en bij verhindering dit tijdig te laten weten. Wij vragen voor de service aan huis of op locatie een vergoeding van €7,75 bij een verkoop onder €80,-. Is uw aankoop boven de €80,- dan rekenen wij geen vergoeding voor deze service.
Contact informatie
KOSTER SCHOENMODE
Raadstede 57
3431 HA Nieuwegein
Nederland
030 – 603 50 68
info@kosterschoenmode.nl
KVK nummer : 30048812
BTW nummer : NL001995391B37
OPENINGSTIJDEN
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
per 1-1-2024
12:00 – 17:30
10:00 – 17:30
10:00 – 17:30
10:00 – 17:30
10:00 – 20:00
10:00 – 17.00
12.00 – 17.00